Közösségi média, amihez mindenki ért - vagy mégsem?

Közösségi média hallatán mindenkinek eszébe jut a Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, LinkedIn és a többi hasonló eszköz az interneten. Naponta pörgetjük oldalaikat, lájkolunk, vagy osztjuk meg rajta élményeinket és habzsoljuk az ott lévő információkat, érdekességeket nehogy lemaradjunk valamiről.

Nemcsak magánszemélyként, hanem cégként is jelen vagyunk a közösségi médián. A különböző platformok általában speciális funkciókat kínálnak a cégek számára, így a közösségi média marketing egy nagyon fontos és hatékony része lehet bármilyen cég marketingstratégiájának. 
 
De hogyan legyünk jelen? 

„A külpiacra lépés segítése a közösségi média eszközeivel” képzés révén a résztvevők átfogó és gyakorlati ismereteket kapnak a közösségi média platformokon való hatékony ügyfélszerzésről a külpiacon. A képzés során megértik azokat a stratégiákat és eszközöket, amelyekkel a szervezetek képesek célzottan és hatékonyan növelni a külpiaci ügyfélbázisukat a közösségi média használatával.

Cél továbbá, hogy a résztvevők a gyakorlati megközelítés és a konkrét példák segítségével megfelelő ismeretekkel rendelkezzenek a közösségi média ügyfélszerzési lehetőségeiről, és képesek legyenek hatékony stratégiákat kidolgozni és alkalmazni a saját vállalkozásuk vagy az általuk képviselt vállalkozás számára.

Melyik közösségi média eszközt érdemes használni?
A kétnapos képzés keretében bemutatják azokat a népszerű és elengedhetetlen platformokat, amelyeken jelen kell lennie egy vállalkozásnak az online térben.

  • Haladó hirdetési tevékenységek
  • Social media jelenlét szabályai, működési motorja
  • Tartalommarketing
  • Hirdetéskezelés a META felületén
  • Megfelelő közösségi média felületek kiválasztása
  • X és a Threads, TikTok, Instagram, YouTube, GoogleMaps, Blogok, LinkedIn, Nyereményjáték- és ügyfélmenedzsment, Negatív hozzászólások, trollok és álprofilosok kezelése, szabályos és szabálytalan kommunikáció, fiókminőség szerepe

A képzést teljesítők nem lesznek azonnal marketingszakemberek, viszont a megismert módszerek és eszközök jelentősen növelni tudják a ráfordított idő és energia megtérülését, eredményeit, valamint ötleteket és megerősítést is kapnak a résztvevők a saját közösségi média tevékenységükhöz.

 

Ki lesz a képzés oktatója?

Klausz Melinda, a kozossegi-media.com ügyvezetője

2006 óta foglalkozik céges közösségimédia-marketinggel. Az iwiw és MyVIP felületek kezelése mellett 2007-ben indította első céges blogját, első Facebook hirdetését 2009-ben adta fel. Cége social media kampányait a szakmai közel 30 díjjal jutalmazta, köztük a Magyar Marketing Szövetség, a KREATÍV, az Internet Hungary és a turizmus szakmai kiemelkedő díjaival.

Tizenegy különböző altémájú könyve jelent meg a közösségi médiáról az internetbiztonságtól a közösségimédia-konfliktuskezelésen át a mérésig, amelyeket több felsőoktatási intézményben tananyagként használnak.

A Metropolitan Egyetemen posztgraduális képzéseinek oktatója, a Centrál Médiaakadémia, a Magyar Marketing Szövetség, a Piac és Profit konferenciák és workshopok rendszeres előadója.

Mikor és hol lesz a képzés?

1. nap - 2025. február 13. (csütörtök) - 9.00 - 16.30 óráig
2. nap - 2025. február 20. (csütörtök) - 9.00 - 16.30 óráig


HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség székháza – Földszinti Rendezvényterem
1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.


Részvételi feltételek
A program állami támogatás mellett valósul meg, a részvétel regisztrációhoz kötött.
Kedvezményes részvételi díj: 9.900 Ft (ÁFA mentes) 

A jelentkezéseket beérkezési sorrendben tudjuk fogadni, korlátozott számban. A regisztrációs díj visszaigazolásunk után átutalással fizetendő. A regisztráció elfogadásáról a jelentkezéskor megadott e-mail címen tájékoztatjuk.

Felnőttképzési engedélyezés hatálya alatt folytatott képzés, ezért a részvétel feltétele felnőttképzési szerződés megkötése.

Jelentkezni a mellékelt linken lehetséges.

(Forrás: HEPA)