D-EMIND – A digitális vállalkozói gondolkodásmód népszerűsítése a felsőoktatásban

 

A D-EMIND projekt fő célja egy digitális kihívás-alapú tanulási módszertan, stratégiák és eszközök tervezése, fejlesztése és tesztelése a felsőoktatásban, a vállalkozói gondolkodásmód népszerűsítése végett. A projekt konkrét céljai a következők: 1.     A Kihívás Alapú Tanulás (Challenge-Based Learning), az innováció és az egymástól való tanulás (peer-to-peer learning) transzeurópai platformjának fejlesztése és használatának előmozdítása a diákok és tanárok körében;2.     A valós világ kihívásainak megkönnyítése, ahol a formális oktatásuk részeként a hallgatók külső szervezetekkel működnek együtt és támogatást nyújtanak a kihívások megoldásában;3.     A Kihívás Alapú Tanulás (Challenge-Based Learning) és a vállalkozói ismeretek oktatásának összevonása, valamint ezáltal mindkettő magasabb szintre emelése;4.     A diákok felkészítése egy olyan szakmai életre, amely fizikailag és/vagy digitálisan átlépi a határokat, ezáltal növeli a hallgatók európai és nemzetközi szintű munkavállalási kapacitását;5.     A felsőoktatási intézmények és a szervezetek (cégek, közigazgatás, civil szervezetek) közötti kapcsolat megerősítése, a vállalkozói ismeretek megszerzését támogató projektek létrehozása érdekében.

 

A projekt célcsoportjai:

diákok, a vállalkozói ismeretek átadásában elkötelezett tanárok, tapasztalattal rendelkező vállalkozók,  külső szervezetek (állami, magán, kereskedelmi és nem kereskedelmi), valamint a nyilvánosság.  

A projekt időtartama:

A projekt megvalósítása három évig - 2022. február 28-tól 2025. február 27-ig – tart, mely időszak alatt a következő projekt termékek készülnek el:  

 

Projekt partnerek:

 

LEGYEN RÉSZTVEVŐJE A VÁLLALKOZÓI GONDOLKODÁSMÓD NÉPSZERŰSÍTÉSÉNEK!

 

Amennyiben bármilyen kérdése lenne, vagy érdeklődik a projekt iránt, további információt a következő elérhetőségen tudunk biztosítani: demind@cskik.hu

Hírek


Csatlakozz a D-EMIND webinársorozat következő exkluzív kiadásához, ahol szakértő csapatunk megosztja gyakorlati tapasztalatait, és bemutatja a D-EMIND projekt kulcsfontosságú eredményeinek [...]

2025.02.19.

A kihívásalapú tanulás (CBL) és a vállalkozói gondolkodásmód fejlesztése terén végzett hároméves úttörő munka után a D-EMIND projekt sikeresen lezárult. Az Európai Bizottság álta [...]

2025.02.19.

Megejelent a D-EMIND projekt harmadik hírlevele.

2024.06.03.

A D-EMIND projekt partnerei örömmel és büszkén szerveznek egy ingyenes webinárium-sorozatot, amelynek célja a vállalkozói készségek fejlesztése és népszerűsítése a felsőoktatásban. [...]

2024.03.04.

Beszélgetünk David Rodriguez Gomezzel, aki a Barcelonai Autonóm Egyetem (UAB) Alkalmazott Pedagógia Tanszékének docense, a Szervezeti Fejlesztés Kutatási és Tanulmányi Központ kutatója, va [...]

2023.08.02.

Örömmel osztjuk meg veletek a D-EMIND projektünk második hírlevelét! Ebben a számban többek között olvashattok a kihívásalapú tanulásról és a vállalkozói készségekről egy interjú [...]

2023.07.19.

Kamaránk D-EMIND projektje a vállalkozói szemlélet népszerűsítésére összpontosít a felsőoktatásban. A D-EMIND projekt partnerei 2023. április 17–19. között személyes találkozót t [...]

2023.05.12.

A D-EMIND projekt partnerei örömmel jelentik be ingyenes webinárium-sorozatukat, melynek célja a vállalkozói készségek fejlesztése a felsőoktatásban

2023.02.01.

Örömmel osztjuk meg veletek az első D-EMIND hírlevelünket! Ismerjétek meg projektünket, amely a vállalkozói szemlélet népszerűsítését támogatja a felsőoktatásban, és találkozzatok [...]

2023.01.25.